מתנה מקורית ליולדת

מחפשים מתנה מקורית ליולדת? כידוע לידה נחשבת לאחת החוויות המעצימות, המרגשות והמסעירות בחייה של אישה. לכולנו יש אחיות, בנות דודות, דודות, חברות ילדות, קולגות לעבודה ונשים שמהוות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו.

נשים הן תמיכה, נשים הן כוח, נשים הן אנרגיה זורמת בחיים שלנו ולכן ברגע מסעיר ומרגש כמו לידה, כל אחת מאיתנו צריכה להרגיש את אלו הקרובות לה ביותר.

אם אחת מהנשים הקרובות אלייך רק ילדה, זו הזדמנות נפלאה ומופלאה גם יחד להעניק לה מתנה מקורית שלא רק תרגש ותפתיע אותה, אלא גם תהיה עבורה ועבור העולל החדש שימושית, פרקטית ומועילה. 

על ערסל לתינוק כבר שמעת?

כידוע השנה הראשונה היא השנה המאתגרת ביותר בתהליך ההורות. יש כל כך הרבה דברים איתם אנחנו ההורים אמורים להתמודד כאשר תהליך ההתפתחות אותו אנו חווים לצד התינוק שלנו מביא איתו לא מעט הפתעות בין אם זה התמודדות עם השינה הלא רציפה בתשעת החודשים הראשונים, השעות ההפוכות – הרי התינוק בתחילת דרכו ישן ביום וער בלילה, מה שמקשה על תפקוד תקין, שלא לדבר על הגזים שמגיעים די מהר וגורמים לתינוק להתפתל מכאבים ולנו להשתגע בשל חוסר היכולת לסייע ולהקל עליו. מדובר בשנה ייחודית, יוצאת דופן, מלאה ברגעים שמחים לצדם רגעים מאתגרים ולא פשוטים בכלל עבור ההורים. הטריים ולכן אם יש מוצר שיכול להקל עלינו ועל התינוק, למה לא בעצם?.  בדיוק בשביל זה המציאו ערסל לתינוק. מדובר במתנה נפלאה, שימושית ויחודית שכל אמא טרייה תשמח לקבל בידיים פתוחות. 

אז אם את מחפשת מתנה מקורית, ייחודית ויוצאת דופן, משהו שבאמת יעזור לאמא הטרייה בתחילת דרכה כהורה בעולם הזה, ערסל לתינוק הוא בדיוק מה שאת מחפשת?

מה זה ערסל לתינוק?

מתנה מקורית ליולדת

ערסל הוא סוג של עריסה נעה עשויה מחומרי גלם טבעיים כמו בדים מסוג כותנה ופשתן בשילוב עץ ומטרתו לדמות את התחושות של התינוק בתוך הרחם. בטח כבר שמעתם על מגוון של שיטות שעוזרות לנו לעשות את זה כמו מנשא בד, כדור פיזיו, אבל ערסל שכזה הוא לא פחות מהדבר האמיתי. זה מוצר שעובד על עיקרון פשוט אבל מדהים ובאמת שמדובר במתנה שכל אמא טרייה תשמח לקבל.

הערסל מתאים כבר מגיל לידה וניתן לעשות בו שימוש במטרה להקל על התינוק ולסייע לו להירדם, לישון ברציפות ולהתמודד עם כאבים כמו כאבי בטן, גזים ויציאת שיניים. כאמהות טריות, כל דקה חשובה וכשאנחנו משיגות שינה רציפה זה נראה כאילו זכינו בלוטו – זמן שלנו לארגן את הבית ולסגור פינות או פשוט לשכוח מהכל ולנוח ביחד עם התינוק כדי לצבור כוחות ללופ הבה. רק אמא שהיתה בחופשת לידה וחוותה את המתואר, מבינה למה אנחנו מתכוונים בדיוק.

אז למה דווקא ערסל?

ערסל לתינוק מתאים גם להרגעה, למשחק, לליווי ההתפתחות המוטורית של התינוק בכל החודשים הראשונים שלו. זו יכולה להיות מתנה מקורית לאם היולדת שהיא חברה טובה מאוד או קרובת משפחה וזו יכולה גם להיות מתנה מכמה חברים או מכמה בני משפחה שרוצים להעניק לה משהו משמעותי.

קצת מידע על הערסל

הערסל בטיחותי מאוד לשימוש, ניתן לתלות אותו בכל מקום בבית או בחצר ואפילו לקחת אותו איתנו לכל מקום. במהלך שהותו של התינוק בתוך הערסל הוא חווה את חווית הערסול המלא שחושפת אותו לנדנוד נעים לצד שהייה ליד חומרים טבעיים כמו בד כותנה, עץ, חבלים עמידים וחזקים.

כאשר התינוק נמצא בערסל הוא חווה את כל כיווני התנועה האפשריים כאשר אנחנו יכולים להניע את הערסל בכל מיני צורות כמו שמיניות, מעגלים וכדומה. אם התינוק לא רגוע בלשון המעטה, הערסל מאוד מקל עליו ופשוט עוזר לו להירגע תוך כמה דקות. מה הסיבה לכך?

ובכן ראשית משום שכאמור הוא מדמה את התחושה המוכרת מהרחם ושנית משום שהוא מעניק מאין חמימות כזו ונעימות אליה התינוק מתחבר מיד.

זה לא מסוכן?

רוב הערסלים משלבים מנגנון נעילה בטיחותי ומנגנון גובה שאפשר יהיה לשחק עם הגבהים שלו לפי הצורך. אין מה לחשוש, הערסל בטוח לשימוש אך כמובן שחשוב להקפיד ולרכוש אותו מחברה מוכרת ולוודא שהוא מחזיק בתווי תקן מתאימים ואכן עשוי מחומרים עמידים ובטיחותיים לתינוקות.

איך כדאי להשתמש בו בהתאם לשלבי ההתפחות של התינוק?

הערסל עוזר בשלבים הראשונים במצבים כמו כאבי בטן, גזים ושינה, כאשר בשלבים היותר מאוחרים של התפתחות התינוק הוא מצוין לחיזוק הקורדינציה, שיווי משקל ומגיל 4 חודשים חשוב להנמיך את הערסל לגובה שהוא קרוב לרצפה ולקראת גיל שנה כאשר התינוק לומד לעמוד, לצאת ולהיכנס לערסל בעצמו הוא עוזר לפתח תהליכי תכנון תנועה, משחק בתוך הערסל ועוד…

לסיכום, יתרונותיו של הערסל

  • מסייע בהקלה הן עבור התינוק והן עבור האם הטרייה
  • מצוין במצבים של גזים, כאבי בטן, כאבי גדילה ובעיות שינה
  • ניתן לכבס אותו מתי שרוצים
  • חלק מהערסלים ניתנים לקיפול כך שניתן לקחת אותם לכל מקום
  • ניתן לתלות את הערסל באיזה חדר שרוצים
  • הערסל מעניק תחושת בטחון ונוחות עבור התינוק
  • הערסל מפתח את המערכת הוסטיבולרית ואת שיווי המשקל
  • הערסל תומך בגוף ומעניק הרפיה מלאה לשרירים
  • קל ופשוט להתקנה

חברת ערסולים משווקת ערסלים מדהימים לתינוקות כמתנה ליולדת. לפרטים נוסף אודות ערסלים לאם הטרייה פשוט השאירו את הפרטים שלכם ואנו נחזור אליכם תוך זמן קצר עם מענה על כל השאלות. 

ילדים ים
10 טיפים לבילוי בטוח ונעים עם ילדים בים

יציאה לים עם ילדים יכולה להיות חוויה מרגשת ובלתי נשכחת לכל המשפחה. בין אם אתם יוצאים לשייט או פשוט מבלים על שפת החוף, הבטיחות תמיד צריכה להישאר בראש סדר העדיפויות. עם קצת הכנה ידע חשובים, אתם יכולים להבטיח זמן בטוח ומהנה לכל המשתתפים ובפרט לילדים.

היריון
6 דברים שלא ידעת לגבי ההיריון שלך

הריון הוא מסע מופלא מלא בפליאה וציפייה, אבל הוא גם מלווה באינספור שינויים והפתעות. בעוד שהיבטים רבים של הריון ידועים היטב, ישנן כמה תופעות שפחות מדברים עליהן ועלולות לתפוס אותך לא מוכנה. הנה שישה דברים מסקרנים שאולי לא ידעת על ההיריון שלך:

מסיבת יום הולדת בגן עם עוגה
עוגות גן: ההפתעה המושלמת לילדים!

עוגות גן תמיד היו הפתעה מרתקת ומתוקה לילדים. בין אם זה יום ההולדת שלהם, חגיגה בגן או כל אירוע מיוחד, העוגות האלה מביאות שמחה והתרגשות עצומה לפנים הקטנטנות. עם הצבעים התוססים והעיצובים המפתיעים שלהן, עוגות הגן יעשו את החגיגה של ילדכם לבלתי נשכחת.