איך תדעו אילו צעצועים לתינוקות יתאימו לתינוק שלכם?

מתלבטים אילו צעצועים לרכוש עבור התינוק החדש שלכם? אנו בעירסולים הכנו עבורכם מדריך שיסייע לכם להבין אילו צעצועים כדאי לרכוש ומה יפתח בצורה מקסימלית את הילדים שלכם.

יש חשיבות מאוד גדולה לגירויים שמעניקים צעצועים ומשחקים לילדים ובפרט משחקי התפתחות לתינוקות. צעצועים ומשחקים אילו מעודדים את התינוק לגעת בדברים, לחוש אותם ולהבין שכל פעולה שהם עושים מייצרת תוצאה. לדוגמא: כשלוחצים על כפתור הוא עושה צליל, או כשנוגעים בכדור הוא משנה צורה. פעולות אילו יוצרים סיבה ותוצאה אצל התינוק וזוהי דרך מהנה ומאתגרת מאוד לפיתוח השמיעה וההקשבה אצל התינוק.

מדוע כדאי לרכוש משחקי התפתחות?

ידוע כי משחקי התפתחות לתינוקות מעודדים ומזרזים בצורה כיפית ומהנה את התפתחותם של התינוקות. משחקי התפתחות מסקרנים מאוד את התינוקות ומסייעים להם בגילויים חדשים על התנהגות הסביבה בה הוא שוהה. כהורים יש לנו אחריות בהתפתחות התינוק ולכן נרצה תמיד את הטוב ביותר עבורם. ההורים יכולים ללמד ואף ללמוד בעצמם בעזרת משחקי התפתחות שונים מהי מוטוריקה עדינה ומהו היגיון מאוד פשוט. כך הם יבטיחו התפתחות מאוד בריאה אצל התינוקות וגם יצליחו להנות מכך על הדרך עם הפעוט החדש.

דרך משחק בצעצועי התפתחות תתפתח סקרנותו של התינוק יחד עם יכולותיו הקוגניטיביות, החברתיות וגם יכולות תפיסת המרחב והסביבה בה הוא חי.

חשוב שאנו כהורים נבין כי אנו צריכים להתאים את משחקי ההתפתחות לשלב שבו נמצא התינוק, לדוגמא:  משחקים שמעודדים התהפכות, זחילה והליכה יפתחו משמעותית את יכולותיו המוטוריות של הילד וכך הוא יוכל להתפתח בצורה בריאה ומהירה יותר.

אצלנו בערסלים תוכלו למצא מגוון גדול של משחקי התפתחות לתינוקות שמשלבים את הפעילות של ההורה בכדי  ללמד את הפעוטות המיומנויות שונות שהם זקוקים להם במהלך הגדילה הראשונית..

בשנתיים הראשונות לחייו לומד התינוק להכיר את העולם ומתפתח בעיקר באמצעות החושים והתנועה המוטורית העדינה. הפסיכולוג ז'אן פיאז'ה, שעסק במחקר רב של פסיכולוגיה ההתפתחותית, כינה את השנתיים הראשונות לחיי התינוק – התקופה הסנסו־מוטורית. בכך הוא קבע כי, למשחקי תינוקות יש תפקיד חשוב בהתפתחותם בגילאים האלה, הן בהיבט הרגשי, השכלי, והן בהיבט המוטורי והתקשורת החברתית.

אנו משחקים עם תינוקנו שלנו כבר בשבועות הראשונים, לכן, על המשחק להיות מותאם לשלב ההתפתחותי הספציפי  של כל תינוק.

בשוק בו אנו חיים ישנו שפע של משחקי התפתחות, אך מאחר שהתינוק אינו מסוגל לתפוס בחושיו גירויים רבים מדי, מומלץ להיות מינימליסט, כף לא נעמיס עליו מידע עודף, מפני שזה עלול לגרום לתוצאה ההפוכה.. אנו מציעים לכלל ההורים להציע לתינוק צעצוע אחד בכל פעם ובכל שלב בתהליך הגדילה להוסיף גירוי נוסף וזאת בהתאם ליכולת הספציפית של כל תינוק.

חשוב מאוד להקפיד על בטיחות המשחקים:

חשוב מאוד לרכוש משחקים בעלי תו-תקן שמוודא כי המשחק אינו מכיל חלקים קטנים ומתפרקים, אחרת התינוק עלול להכניס לפיו, לבלוע ולהיחנק ואת זה אנו מאוד לא רוצים.

במחלקת הצעצועים לתינוקות ופעוטות של ערסלים, תוכלו למצא מגוון עצום של צעצועי התפתחות לתינוקות ומשחקי התפתחות לתינוקות במחירים משתלמים וכאלה העומדים בתו תקן המחמיר ביותר, וכל זאת בכדי להגן על הדבר החשוב ביותר בחייכם – התינוק שלכם!

אלצנו ב"ערסלים" תוכלו למצא מגוון צעצועים ומשחקים המותאמים כבר לגיל הלידה. הערכות ומגוון המתנות שאנו מוכרים הם מעוצבים, ממותגים והופכים כל מתנה למשהו יקר וזכיר מאוד אצל כל מקבל מתנה. אז קדימה, עזרו לילד שלכם לצמוח בעזרת משחקי התפתחות ותהנו אגם אתם איתו.

ילדים ים
10 טיפים לבילוי בטוח ונעים עם ילדים בים

יציאה לים עם ילדים יכולה להיות חוויה מרגשת ובלתי נשכחת לכל המשפחה. בין אם אתם יוצאים לשייט או פשוט מבלים על שפת החוף, הבטיחות תמיד צריכה להישאר בראש סדר העדיפויות. עם קצת הכנה ידע חשובים, אתם יכולים להבטיח זמן בטוח ומהנה לכל המשתתפים ובפרט לילדים.

היריון
6 דברים שלא ידעת לגבי ההיריון שלך

הריון הוא מסע מופלא מלא בפליאה וציפייה, אבל הוא גם מלווה באינספור שינויים והפתעות. בעוד שהיבטים רבים של הריון ידועים היטב, ישנן כמה תופעות שפחות מדברים עליהן ועלולות לתפוס אותך לא מוכנה. הנה שישה דברים מסקרנים שאולי לא ידעת על ההיריון שלך:

מסיבת יום הולדת בגן עם עוגה
עוגות גן: ההפתעה המושלמת לילדים!

עוגות גן תמיד היו הפתעה מרתקת ומתוקה לילדים. בין אם זה יום ההולדת שלהם, חגיגה בגן או כל אירוע מיוחד, העוגות האלה מביאות שמחה והתרגשות עצומה לפנים הקטנטנות. עם הצבעים התוססים והעיצובים המפתיעים שלהן, עוגות הגן יעשו את החגיגה של ילדכם לבלתי נשכחת.

מדריך לרוכש שרשרת שמות אישית: תכונות עיקריות שיש לקחת בחשבון

האם אתה מחפש להוסיף נופך של התאמה אישית לקולקציית התכשיטים שלך? שרשרת שמות אישית עשויה להיות בדיוק מה שאתה צריך! בין אם אתה רוצה לענוד את השם שלך או את השם של אדם אהוב, שרשראות אלו הן אביזר אופנתי וייחודי. לפני ביצוע רכישה, חשוב להבין את התכונות העיקריות שיכולות להפוך שרשרת שמות אישית למיוחדת באמת.