מתנות ליולדת משלוחים

דמייני את הרגע הבא: את נמצאת בפגישה חשובה בעבודה ומקבלת טלפון מאמא שלך. אחותך הקטנה ילדה. איזו התרגשות. פרפרים בבטן, תחושה שיואו, את חייבת להיות שם כמה שיותר מהר.

או אולי את נמצאת בדרך לאסוף הילדים מהגן ופתאום תמונה של תינוק שרק יצא מהרחם של אחת החברות הכי טובות שלך….כבר עוד שניה ערב ואת לא מצליחה להשיג בייבי סיטר שישמור על הילדים ולכן הביקור שלך בבית החולים ידחה בכמה ימים.

או אולי בכלל את בתור אצל הירקן בשכונה או בדואר כדי לקבל חבילה ופתאום בקבוצת הווטצ‘אפ המשפחתית, בת דודה שלך, זו שגדלת איתה וצברתן ביחד חוויות לאורך השנים ילדה תינוקת מהממת.

נשמע לך מוכר? מחפשת מתנה מקורית ליולדת עם משלוח? ובכן, הגעת בדיוק למקום הנכון.

אז מהם היתרונות של מתנה ליולדת כמשלוח?

אז החיים עבור רובנו הם סוג של רכבת הרים ולא תמיד אנחנו יכולים להיות בדיוק איפה שהיינו רוצים.

בנוסף, בואו לא נשכח שיחד עם העובדה שלידה היא חוויה מרגשת, מעצימה ובלתי ניתנת בכלל להסבר אלא אם כן חווית אותה בעצמך היא גם עלולה להיות מתישה, כואבת ולפעמים אפילו טראומטית.

לכן, נשים רבות שנמצאות אחרי לידה יעדיפו, לקבל כמה שפחות מבקרים בבית החולים פרט למשפחה המאוד מצומצמת, להתאושש לכמה ימים אולי אפילו כמה שבועות ורק אז לפתוח את דלת ביתן עם המון אהבה והתרגשות. כאן בדיוק נכנס לתמונה כל הנושא של משלוחים.

אז מה כדאי לשלוח ליולדת, אמא טרייה שההורמונים שלה עוד ממש משתוללים?

אז נכון, מגש סושי, זר פרחים, בונבוניירה וחבילה לתינוק הם בין המשלוחים הכי נפוצים עבור אמהות טריות ויחד עם זאת, אם את מחפשת משהו קצת יותר מקורי, מרגש ושימושי, הרשי לנו לספר לך על מוצר שפשוט ישנה את חייה של האם הטרייה עוד לפני שהיא בכלל יודעת ומודעת לחווית האמהות המאתגרת, בעיקר בחודשים הראשונים – ערסל לתינוק.

מה זה בכלל ערסל לתינוק?

לכל אחד מאיתנו יש מערכת הנקראת מערכת ויסטבולרית. מערכת זו נועדה לאזן אותנו  בחיים ונותנת לנו את הבלאנס, את האמצע, את האיזון. כשהעובר יוצא מהרחם בהתחלה הוא מאבד את האיזון שלו כי הוא כבר לא נמצא במקום החמים, המוגן, הרגוע. לשם כך פותח מוצר גאוני ומושלם עבור הורים בחודשיהם הראשונים – ערסל לתינוק.

הערסל לתינוק בא לשמור על המערכת הזו ולאפשר לתינוק לחוש מוגן, בטוח ובמקום שנוח לו להיות בו בחודשים הראשונים שלו בעולם. אז נכון, יש לנו עריסה בה התינוק אמור להירדם, יש לנו עגלה שמאפשרת לנו לנדנד ולהרגיע את התינוק, אבל אלו מחוברים לאדמה והתחושה שהתינוק מקבל בערסל היא פשוט נקייה. הערסל נותן בדיוק את האיזון שדיברנו עליו קודם.

בנוסף, תינוקות רבים בחודשיהם הראשונים סובלים מגזים, זאת משום שהמערכת העיכול שלהם עדיין לא מפותחת דיה. הערסל עוזר לנו להרגיע את התינוק, להקל עליו בזמן התקף גזים ואפילו מאפשר לו לשמור על שינה רציפה לאורך זמן.

בעזרת הערסל, אנחנו מאפשרים לתינוק להתחבר לאחד הצרכים הכי בסיסיים שלו – הצורך לאיזון.

אז אם את מחפשת מתנה מדהימה שתשרת גם את התינוק וגם את ההורים הטריים, יש לך כבר את התשובה. חברת ערסולים משווקת מגוון של מוצרים לאם הטרייה ואנו נשמח לסייע לך בבחירת המוצר המתאים ולשלוח אותו לכתובת הנכונה.

מתנות ליולדת משלוחים
ילדים ים
10 טיפים לבילוי בטוח ונעים עם ילדים בים

יציאה לים עם ילדים יכולה להיות חוויה מרגשת ובלתי נשכחת לכל המשפחה. בין אם אתם יוצאים לשייט או פשוט מבלים על שפת החוף, הבטיחות תמיד צריכה להישאר בראש סדר העדיפויות. עם קצת הכנה ידע חשובים, אתם יכולים להבטיח זמן בטוח ומהנה לכל המשתתפים ובפרט לילדים.

היריון
6 דברים שלא ידעת לגבי ההיריון שלך

הריון הוא מסע מופלא מלא בפליאה וציפייה, אבל הוא גם מלווה באינספור שינויים והפתעות. בעוד שהיבטים רבים של הריון ידועים היטב, ישנן כמה תופעות שפחות מדברים עליהן ועלולות לתפוס אותך לא מוכנה. הנה שישה דברים מסקרנים שאולי לא ידעת על ההיריון שלך:

מסיבת יום הולדת בגן עם עוגה
עוגות גן: ההפתעה המושלמת לילדים!

עוגות גן תמיד היו הפתעה מרתקת ומתוקה לילדים. בין אם זה יום ההולדת שלהם, חגיגה בגן או כל אירוע מיוחד, העוגות האלה מביאות שמחה והתרגשות עצומה לפנים הקטנטנות. עם הצבעים התוססים והעיצובים המפתיעים שלהן, עוגות הגן יעשו את החגיגה של ילדכם לבלתי נשכחת.

מדריך לרוכש שרשרת שמות אישית: תכונות עיקריות שיש לקחת בחשבון

האם אתה מחפש להוסיף נופך של התאמה אישית לקולקציית התכשיטים שלך? שרשרת שמות אישית עשויה להיות בדיוק מה שאתה צריך! בין אם אתה רוצה לענוד את השם שלך או את השם של אדם אהוב, שרשראות אלו הן אביזר אופנתי וייחודי. לפני ביצוע רכישה, חשוב להבין את התכונות העיקריות שיכולות להפוך שרשרת שמות אישית למיוחדת באמת.