מתנות לילדים – לא מה שחשבתם

השמחה וההתרגשות שיש בכניסתו של תינוק קטן לעולם הן תחושות בלתי רגילות שאין להן תחליף, ולכן חשוב לחגוג את המאורע המיוחד הזה באמצעות הענקת מתנות מיוחדות ומרגשות באותה מידה. אם הוזמנתם למסיבת ברית, בריתה או חגיגה משפחתית צנועה לציון המאורע של הולדת תינוק חדש – כדאי שתגלו את האפשרויות העומדות בפניכם בכל מה שקשור למתנות לילדים, בין אם מדובר על תינוקות, פעוטות או ילדים בגילאי הגן.

 

סוגים של מתנות לידה

  • שמיכת תינוק בהתאמה אישית: שמיכת תינוק שנתפרה באופן אישי עם שם הרך הנולד או ראשי התיבות של שמו יכולה להוסיף נופך אישי למתנה. שמיכות מומלצות יהיו רכות, חמות ומנחמות שיהפכו לשימושיות מיד לאחר הלידה.
  • סטים של בגדי תינוקות: סט ביגוד העשוי מכותנה אורגנית איכותית יהיה פרקטי ומקסים עבור התינוק ועבור ההורים. העדיפו בגדים בעיצובים חמודים ומרקמים רכים שיהיו עדינים לעורו הרגיש של התינוק.
  • ספרי תינוקות: קריאה לתינוק מגיל צעיר מטפחת אהבה לספרות, לכן כדאי להעניק במתנה ספרי ילדים קלאסיים ויפים שיישמרו כמזכרת גם לשנים ארוכות לאחר מכן.
  • צעצועים לתינוקות: תינוקות זקוקים לצעצועים כבר מגיל קטן, ולכן כדאי להעניק במתנה צעצועים לתינוקות המתאימים כבר מגיל לידה כמו בובות רכות, ספר לעגלה בצבעי שחור, אדום ולבן או אפילו נשכנים שיהיו שימושיים מגיל 3 חודשים.
  • תיקי החתלה: תיקי החתלה אופנתיים ופונקציונליים הם בחירה פרקטית שהיא חובה להורים טריים. כדאי לחפש תיקים כאל שיש להם שטח אחסון רב, תאים רבים למגוון שימושים ורצועת נשיאה גדולה ונוחה.

 

אילו מתנות לילדים כדאי להעניק?

  • צעצועי התפתחות: בחרו צעצועים המעודדים את ההתפתחות הקוגניטיבית של הילד כמו פאזלים, קוביות או ערכות מדעיות. מתנות אלו מעודדות למידה באמצעות משחק חינוכי מהנה.
  • משחקי יצירה: טיפוח יצירתיות בגיל צעיר עם משחקים מתאימים כמו עפרונות צבעוניים, טושים, חוברות צביעה וערכות יצירה. ביטוי אמנותי מסייע לילדים לפתח מיומנויות מוטוריות עדינות וביטוי עצמי.
  • משחקי חצר: כדאי לקחת בחשבון גם מתנות כמו אופניים, קורקינטים או משחקי חוץ אחרים המעודדים פעילות גופנית. משחק בחוץ חיוני להתפתחותו הפיזית של הילד, וכמובן גם תורם להוצאת אנרגיה.
  • מתנות בהתאמה אישית: מתנות לילדים כמו תיקי גב, בקבוקי מים או כלי כתיבה עם שם הילד, או תוספת של דמויות אהובות, גורמות להם להרגיש מיוחדים.
  • מתנות חווייתיות: מתנות שיוצרות חוויות כמו כרטיסים לגן חיות, ג'ימבורי או הצגות ילדים מעניקות גם זיכרונות בלתי נשכחים ומציעים חוויות למידה יקרת ערך.

 

לסיכום,

כאשר מדובר בבחירת מתנות לידה ומתנות לילדים, המפתח לבחירה הנכונה ביותר הוא להתחשב בגיל הילד, תחומי העניין שלו ושלב ההתפתחות בו הוא נמצא. בין אם תבחרו במזכרות סנטימנטליות או צעצועים המעודדים למידה ויצירתיות, המחשבה והמאמץ שהשקעתם בבחירת המתנה המושלמת יזכו להערכה רבה הן על ידי הילד והן על ידי הוריו. 

מתנות

ילדים ים
10 טיפים לבילוי בטוח ונעים עם ילדים בים

יציאה לים עם ילדים יכולה להיות חוויה מרגשת ובלתי נשכחת לכל המשפחה. בין אם אתם יוצאים לשייט או פשוט מבלים על שפת החוף, הבטיחות תמיד צריכה להישאר בראש סדר העדיפויות. עם קצת הכנה ידע חשובים, אתם יכולים להבטיח זמן בטוח ומהנה לכל המשתתפים ובפרט לילדים.

היריון
6 דברים שלא ידעת לגבי ההיריון שלך

הריון הוא מסע מופלא מלא בפליאה וציפייה, אבל הוא גם מלווה באינספור שינויים והפתעות. בעוד שהיבטים רבים של הריון ידועים היטב, ישנן כמה תופעות שפחות מדברים עליהן ועלולות לתפוס אותך לא מוכנה. הנה שישה דברים מסקרנים שאולי לא ידעת על ההיריון שלך:

מסיבת יום הולדת בגן עם עוגה
עוגות גן: ההפתעה המושלמת לילדים!

עוגות גן תמיד היו הפתעה מרתקת ומתוקה לילדים. בין אם זה יום ההולדת שלהם, חגיגה בגן או כל אירוע מיוחד, העוגות האלה מביאות שמחה והתרגשות עצומה לפנים הקטנטנות. עם הצבעים התוססים והעיצובים המפתיעים שלהן, עוגות הגן יעשו את החגיגה של ילדכם לבלתי נשכחת.