צילומי גיל שנה בטבע

חושבים על מזכרת מיוחדת לכבוד גיל שנה? צילומי גיל שנה הם צילומים פופולריים בעקב ההורים הטריים שרוצים לשמור מזכרות משמעותיות באופן ייחודי – המזכרת היא גם התמונה וגם החוויה עצמה, בסטודיו או בטבע. צילומי גיל שנה נחשבים בנקודת מבטו של הצלם בתור צילומים יותר מורכבים, מיד נסביר למה.

הכנה ליום צילום

צילומי גיל שנה בטבע דורשים הכנה גם מצידכם וגם מצד הילד. בגיל שנה זה כבר גיל שהילד מבין את המשמעות של הדברים, אפשר להסביר לו קצת על צילום ומצלמה, להראות לו אפילו תמונות ככה שברגע שהמפגש יגיע הוא כבר יהיה במעין הכרות מקדימה עם הנושא. בנוסף, חשוב להגיע ליום הצילומים מוכנים, חשוב לבחור את היום והשעה המתאימה, שהתינוק יישן לפני כן כמו שצריך, להצטייד עם משחקים, סרטים או כל דבר אחר שיוכל להעסיק ולהצחיק את הילד. אנחנו גם ממליצים לקלח את התינוק טרם הצילומים כדי שיהיה רענן יותר.

איך בוחרים מיקום?

בחירת הלוקיישן היא בהתאם לרצון של ההורה ובהתאם לדברים שהם אפשריים ומתאימים לבעל המקצוע. צילומי גיל שנה בטבע לרוב יהיו באור יום, לפני הצהריים או אחרי הצהריים כדי שנוכל לתפוס את השקיעה ותאורת יום. המיקומים מגוונים, אפשר להצטלם במושב בו אתם גרים, במקום בטבע בעל ערך סימבולי, בחוף הים, בשדות וכן הלאה. הבחירה צריכה להיות מושכלת בהתאם לעונת השנה, בהתאם לתחזית ובהתאם לאם נדרשים אישורים לצלם באזור זה. 

איך עובד התהליך?

תהליך צילומי גיל שנה בטבע הוא תהליך שאורך בין שעה וחצי לשעתיים ברוב המקרים, במקרה הצורך ניתן להאריך את הסשן. חשוב להגיע בזמן שנקבע לאזור הצילום כדי לא לפספס את השקיעה. הצילומים מבוצעים עם ההורה ולחוד, המטרה היא ללכוד כמה שיותר רגעים יפים וטבעיים ולשם כך אנחנו צריכים את שיתוף הפעולה של ההורה. התינוק יגיב בצורה טבעית ונעימה רק כאשר הוא יזהה את אחד מהאהובים שלו בקרבת מקום.

חשוב להגיע עם בגדים שלכם מהבית, אך גם צלמים רבים מספקים ביגוד לגילי שנה לבנים ובנות. כמו כן, אביזרים נוספים שתוכלו להביא הם חפצים פרטיים, חפצים סימבוליים וכמובן, קחו בחשבון גם מה אתם ההורים לובשים, אנחנו נרצה גם כמה תמונות משותפות. צלמים רבים מאפשרים תוספות קריאטיביות כדי ליצור תמונה מושלמת. תוספות אלו הן עוגה, בלונים, משחק כלשהו, סלסלת קש ועוד.

כמה זה עולה?

המחירון של צילומי גיל שנה בטבע משתנים בהתאם למיקום בו בחרתם ובהתאם לזמינות של בעל המקצוע. המחירים נעים בטווח של 700 ש"ח עד 850 ש"ח עבור צילומים בסטודיו. כאשר הצילום הוא בטבע התוספות היא כ-100 ש"ח מהמחיר המקורי – גם זה תלוי במיקום בו בחרתם. C

ילדים ים
10 טיפים לבילוי בטוח ונעים עם ילדים בים

יציאה לים עם ילדים יכולה להיות חוויה מרגשת ובלתי נשכחת לכל המשפחה. בין אם אתם יוצאים לשייט או פשוט מבלים על שפת החוף, הבטיחות תמיד צריכה להישאר בראש סדר העדיפויות. עם קצת הכנה ידע חשובים, אתם יכולים להבטיח זמן בטוח ומהנה לכל המשתתפים ובפרט לילדים.

היריון
6 דברים שלא ידעת לגבי ההיריון שלך

הריון הוא מסע מופלא מלא בפליאה וציפייה, אבל הוא גם מלווה באינספור שינויים והפתעות. בעוד שהיבטים רבים של הריון ידועים היטב, ישנן כמה תופעות שפחות מדברים עליהן ועלולות לתפוס אותך לא מוכנה. הנה שישה דברים מסקרנים שאולי לא ידעת על ההיריון שלך:

מסיבת יום הולדת בגן עם עוגה
עוגות גן: ההפתעה המושלמת לילדים!

עוגות גן תמיד היו הפתעה מרתקת ומתוקה לילדים. בין אם זה יום ההולדת שלהם, חגיגה בגן או כל אירוע מיוחד, העוגות האלה מביאות שמחה והתרגשות עצומה לפנים הקטנטנות. עם הצבעים התוססים והעיצובים המפתיעים שלהן, עוגות הגן יעשו את החגיגה של ילדכם לבלתי נשכחת.