קאשבק – איך זה עובד וכיצד זה יכול לשרת אתכם?

בכל פעם כשאנחנו מבצעים הוצאה בכרטיס אשראי, הציפייה שלנו היא שביום החיוב יירד לנו סכום מסוים מחשבון עובר ושב אליו מחובר הכרטיס. זה טבעי, שכן כל רכישה או תשלום מחייבת הוצאה כספית שאנחנו אחראים עליה.

אחת הדרכים של חברות אשראי למשוך לקוחות חדשים ולשמר לקוחות קיימים, היא לייצר מצב בו על כל הוצאה שהלקוח מבצע בעזרת הכרטיס אשר שייך לחברה, הוא יוכל לקבל הטבה מסוימת. זה יעודד אותו להמשיך ולהחזיק בכרטיס, זה יעודד אותו לבצע כמה שיותר הוצאות, וכאמור, זה אמור לעודד לקוחות חדשים לפנות אל החברה ולהזמין כרטיס אשראי שלה. מי שכבר יש לו כרטיס, ייתכן והטבות מסוימות יעודדו אותו להזמין כרטיס נוסף.

זו המשמעות של קאשבק. כרטיס אשראי שמאפשר ללקוח לצבור נקודות בהן ניתן להשתמש בכל רכישה, בכל פעם שמבצעים רכישה באמצעות הכרטיס. במילים אחרות, הכרטיס מחזיר כסף על כל הוצאה שמבצעים. העניין הוא שהכסף מגולם בנקודות ונועד לשימוש במקומות ולצרכים מסוימים.

לפני שנסביר איך כרטיס קאשבק עובד, חשוב להדגיש שמדובר בתהליך שיכול לשרת כל לקוח. ישנן הרבה מאוד אפשרויות היכן להשתמש בנקודות ומה לעשות איתן. כמובן שהנקודות מתקבלות ביחס ישיר להוצאות שבוצעו בכרטיס. מי שביצע הוצאות גדולות ומשמעותיות, ייהנה מיותר נקודות מאשר ממי שביצע מעט הוצאות.

איך זה עובד בפועל?

כרטיס קאשבק מאפשר ללקוח לבצע הוצאות בכל סדר גודל שהוא רוצה. על כל הוצאה שהוא מבצע הוא יקבל אחוז מסוים של החזר. בשנה הראשונה זה יהיה בסך אחוז אחד, החל מהשנה השנייה זה יהיה בסך 0.75%. הנקודות שהוא יצבור יישארו אצלו, וכשירצה הוא יוכל להשתמש בהן לצורך שימוש בשופינג כללי, רשתות מזון, טיסות, תוכניות חסכון ועוד.

צריך לומר, מלבד העובדה שהלקוח נהנה מהחזר כספי על ההוצאות השונות שהוא מבצע, הוא גם לא משלם דמי כרטיס בשנה הראשונה, מה שחוסך לו עשרות שקלים בשנה זו, וכן הוא נהנה ממסגרת אשראי נוספת לזו שיש לו בבנק. זה יכול לשרת אותו אם יצטרך לבצע הוצאות משמעותיות, מבלי שהנתונים בבנק יכולים להגביל אותו.

מה צריך לשים לב כשמזמינים קאשבק?

ראשית, הוא קיים במסלולים שונים, גם כאלה שנחשבים יוקרתיים יותר, עבור אנשים שרגילים לבצע הוצאות משמעותיות בכרטיס אשראי. במקרה כזה, סביר להניח שתהיה השפעה עכשיו משמעותית למספר הנקודות שצוברים בכרטיס.

שנית, ניתן להשתמש בכרטיס ובאופציות שהוא נותן במגוון רחב של עסקאות מסוגים שונים, לא רק בעסקאות רגילות.

שלישית, בדומה לכרטיסי אשראי אחרים, הלקוח בוחר את מועדי החיוב וכן יכול להשתמש בכרטיס באופן פיזי או דרך מכשיר הסלולר, שעון או טלפון חכם. כך הוא לא צריך לקחת איתו את הכרטיס לכל מקום ויכול להשתמש בו ללא מגע.

כרטיס אשראי

ילדים ים
10 טיפים לבילוי בטוח ונעים עם ילדים בים

יציאה לים עם ילדים יכולה להיות חוויה מרגשת ובלתי נשכחת לכל המשפחה. בין אם אתם יוצאים לשייט או פשוט מבלים על שפת החוף, הבטיחות תמיד צריכה להישאר בראש סדר העדיפויות. עם קצת הכנה ידע חשובים, אתם יכולים להבטיח זמן בטוח ומהנה לכל המשתתפים ובפרט לילדים.

היריון
6 דברים שלא ידעת לגבי ההיריון שלך

הריון הוא מסע מופלא מלא בפליאה וציפייה, אבל הוא גם מלווה באינספור שינויים והפתעות. בעוד שהיבטים רבים של הריון ידועים היטב, ישנן כמה תופעות שפחות מדברים עליהן ועלולות לתפוס אותך לא מוכנה. הנה שישה דברים מסקרנים שאולי לא ידעת על ההיריון שלך:

מסיבת יום הולדת בגן עם עוגה
עוגות גן: ההפתעה המושלמת לילדים!

עוגות גן תמיד היו הפתעה מרתקת ומתוקה לילדים. בין אם זה יום ההולדת שלהם, חגיגה בגן או כל אירוע מיוחד, העוגות האלה מביאות שמחה והתרגשות עצומה לפנים הקטנטנות. עם הצבעים התוססים והעיצובים המפתיעים שלהן, עוגות הגן יעשו את החגיגה של ילדכם לבלתי נשכחת.

מדריך לרוכש שרשרת שמות אישית: תכונות עיקריות שיש לקחת בחשבון

האם אתה מחפש להוסיף נופך של התאמה אישית לקולקציית התכשיטים שלך? שרשרת שמות אישית עשויה להיות בדיוק מה שאתה צריך! בין אם אתה רוצה לענוד את השם שלך או את השם של אדם אהוב, שרשראות אלו הן אביזר אופנתי וייחודי. לפני ביצוע רכישה, חשוב להבין את התכונות העיקריות שיכולות להפוך שרשרת שמות אישית למיוחדת באמת.