מדוע כל אישה חייבת לרכוש כריות הריון?

יצא לך לשאול את עצמך מדוע את צריכה לרכוש כרית הריון? לא מעט נשים רוכשות כריות הריון רק בגלל שהן שמעו כי נשים אחרות עושות זאת. אך לפני שאת רוכשת לעצמך מוצר כזה או אחר, מוטב כי תביני את יתרונותיו. ברגע שתכירי את היתרונות של כרית המיועדת להריון, תוכלי להפיק ממנה את מירב התועלת. אז מדוע גם את צריכה לרכוש לעצמך כרית הריון? החלטנו לכתוב 3 סיבות שלא ישאירו לך מקום לספק, ויאפשרו לך לנצל את כרית ההיריון עד תום.

כרית הריון משפרת את השינה

לא מעט נשים יכולות לספר כי השינה שלהן כבר לא אותה השינה מאז שההיריון התחיל. הסיבה המרכזית שבגללה לא מעט נשים רוכשות כריות הריון היא הרצון לחזור לישון כמו שצריך. זה לא סוד שהשינה חשובה גם עבורך וגם עבור התינוק שנמצא בבטנך. הכרית מסייעת לכל אישה למצוא את התנוחה שתהיה לה הכי נוחה. הכרית מפחיתה את העומס על עמוד השדרה, ומאפשרת שיפור משמעותי באיכות השינה.

כרית הריון מפחיתה את הכאבים

יש נשים שאומרות כי כריות הריון מיועדות על מנת להפסיק את הכאבים. במהלך תקופת ההיריון גוף האישה עובר שינויים חסרי תקדים. הכאב במהלך החודשים הללו הוא הגיוני ומובן, אך הוא צריך להיות גם פרופורציונלי. אף אישה לא תרצה למצוא את עצמה סובלת מכאבים יומם וליל. כרית הריון מפחיתה באופן משמעותי את הכאבים ומאפשרת לכל אישה להמשיך בשגרת החיים הרגילה. השינה והישיבה על הכרית מונעות ממך להימצא בתנוחות שעלולות להביא איתן גם כאב. כך תוכלי לעבור את ההיריון בצורה מוצלחת עם כאבים מינימליים.

כרית הריון מסייעת להנקה

רוצות למסור את כרית ההיריון מיד לאחר הלידה? קחי בחשבון כי כריות הריון יכולות לסייע גם בהנקה עצמה. כך שאת תוכלי למצוא את עצמך משתמשת בכרית גם לאחר הלידה עצמה. הכרית מאפשרת לך להושיב את התינוק או התינוקת בצורה אידיאלית להנקה. תוך כדי ההנקה תוכלי למצוא את עצמך מבצעת כל מיני פעולות שונות. אין סיבה שתרגישי מוגבלת כאשר את מניקה את התינוק. עם כרית היריון תוכלי למצוא את עצמך מוציאה את המקסימום מהאפשרויות.

ילדים ים
10 טיפים לבילוי בטוח ונעים עם ילדים בים

יציאה לים עם ילדים יכולה להיות חוויה מרגשת ובלתי נשכחת לכל המשפחה. בין אם אתם יוצאים לשייט או פשוט מבלים על שפת החוף, הבטיחות תמיד צריכה להישאר בראש סדר העדיפויות. עם קצת הכנה ידע חשובים, אתם יכולים להבטיח זמן בטוח ומהנה לכל המשתתפים ובפרט לילדים.

היריון
6 דברים שלא ידעת לגבי ההיריון שלך

הריון הוא מסע מופלא מלא בפליאה וציפייה, אבל הוא גם מלווה באינספור שינויים והפתעות. בעוד שהיבטים רבים של הריון ידועים היטב, ישנן כמה תופעות שפחות מדברים עליהן ועלולות לתפוס אותך לא מוכנה. הנה שישה דברים מסקרנים שאולי לא ידעת על ההיריון שלך:

מסיבת יום הולדת בגן עם עוגה
עוגות גן: ההפתעה המושלמת לילדים!

עוגות גן תמיד היו הפתעה מרתקת ומתוקה לילדים. בין אם זה יום ההולדת שלהם, חגיגה בגן או כל אירוע מיוחד, העוגות האלה מביאות שמחה והתרגשות עצומה לפנים הקטנטנות. עם הצבעים התוססים והעיצובים המפתיעים שלהן, עוגות הגן יעשו את החגיגה של ילדכם לבלתי נשכחת.