בייבי חדש? רשימת קניות לחדר הילדים

הצטרפותו של התינוק לחיק המשפחה היא הטיימינג האולטימטיבי להכין בבית ממלכה קסומה עם כל מה שהתינוק צריך. עיצוב מיוחד, פריטי טקסטיל משובחים, צעצועי התפתחות וריהוט שישרת את הרך הנולד ואת הוריו. בבואכם לתכנן חדר ילדים בחרו קו עיצובי מוביל שלפיו תעצבו את החדר בין אם מדובר בגוונים רכים אווריריים המאירים את המרחב ויוצרים תחושה של גודל או טפט עם הדפסים ססגוניים של דובונים, כדורים פורחים או פרחים וריהוט המתכתב עם השפה העיצובית השלטת ושומר על אחידות בחלל.

חדר החלומות מתחיל ברהיטים ובמצעים


חשוב מאוד לבחור ריהוט מעץ מלא שנחשב חומר טבעי ונושם בעל עמידות גבוהה ותוחלת חיים ארוכה. חומר כמו עץ מלא נחשב בריא, ידידותי לסביבה ובטוח למגע. השקיעו בעריסה או במיטת תינוק בעלי תו התקן הנדרש ביציבות גבוהה עם הסורגים ברווחים הנכונים וכן במזרן איכותי נושם. מומלץ לבחור מיטה על גלגלים שננעלים, כך שתוכלו לשנע את המיטה ממקום למקום במיוחד אם מדובר עדיין בעריסה או אם הבייבי לעיתים ישן אצלכם או בסלון ובחרו מצעים איכותיים מבד משובח, נושם ואוורירי.
שמיכה לתינוק היא פרט חיוני כשכל הורה רוצה לעטוף את התינוק שלו במצעים באיכות גבוהה. פשתן טהור נחשב לבחירה האולטימטיבית לשמיכה ומצעים לתינוק, 100% פשתן הוא בד נושם והיפואלרגני בעל עמידות יוצאת מן הכלל. זהו בד שבכוחו לווסת טמפרטורה כך שמחד, הוא אוגר חום ומאידך, הוא שומר על אווריריות ולכן, מתאים לכל עונות השנה – פריט נהדר לשנת לילה מתוקה. תוכלו לבחור את המצעים בגוונים החוזרים בחלל, כמו ורוד נאיבי, לבן קלאסי, תכלת שמיים או בצבעים שבולטים על רקע הקווים של המיטה והקירות. שמיכות פשתן איכותיות לתינוק ניתן לרכוש באתר של מאירה סיטון.

השמחה מטפסת על הקירות


אגב קירות, אלה בעלי נוכחות בולטת בחלל ולכן, אפשר לגייס אותם לטובת יצירת אווירה מיוחדת בחדר הילדים. מצבעים על בסיס מים שנחשבים ידידותיים לסביבה נושמים ועד מדבקות קיר עם דמויות אהובות, כמו למשל, דמויות מסרטי דיסני. אפשר לתלות תמונות של הבייבי ממוסגרות במסגרות דקורטיביות או של האחים הגדולים ובני המשפחה ולא לשכוח גופי תאורה לבחירת תרחיש התאורה הנכון לזמן ערות וכהכנה לשינה.

פתרונות אחסון לשמירה על הסדר


פתרונות האחסון ישמרו על סדר וארגון בחלל. קיימת אפשרות לקיבוע של מדפים גלויים לספרים וצעצועים או כוורות מודולאריות להצבה על הרצפה או לתלייה על הקיר כאשר אפשר לשחק בין גלוי לנסתר מבחינת אחסון סמוי או אחסון פתוח של חפצים שרוצים לשמור בהישג יד. כדאי לתכנן את החדר כך שיישמר רווח בין הפריטים השונים לתנועה חופשית וזרימה בחלל. ארון בגדים ישרת את הקטן ואחיו לאורך שנים ומומלץ לבחור ארון בעל חלוקה חכמה לבגדי קיץ וחורף או פריטים מסוגים שונים כמו מדפים לביגוד מקופל ומגירות לפריטי הלבשה תחתונה. אפשר לבחור ארון עם דלת הזזה הנגללת על מסילה סמויה וממקסמת את המרחב יחד עם מראה שיוצרת תחושה של עומק ועניין.

יוצרים אווירה באמצעות טקסטיל
חשבו גם על מעטפת לפתחים כמו ווילונות רכים ונעימים ושכבה נוספת של וילונות אטומים להחשכת החדר בעת הצורך, כמו בעת השכבת הבייבי לשנת צהריים או לשנת לילה. שטיח אף הוא יכול להכניס פנימה טאץ' חמים, מזמין ונעים ולתחום את החדר ולהגדיר אזורים, למשל, בחלוקה בין האחים הגדולים לאח הנולד.

בבואכם ליצור חדר חלומי לבייבי שלכם חשבו על הצרכים בטיפול כמו שידת החתלה, כורסה הנקה, פינת משחקים, מדפים לצעצועים וכמובן שמיכה לתינוק ומצעים שיעטפו אותו ברכות ובאהבה.

היריון
6 דברים שלא ידעת לגבי ההיריון שלך

הריון הוא מסע מופלא מלא בפליאה וציפייה, אבל הוא גם מלווה באינספור שינויים והפתעות. בעוד שהיבטים רבים של הריון ידועים היטב, ישנן כמה תופעות שפחות מדברים עליהן ועלולות לתפוס אותך לא מוכנה. הנה שישה דברים מסקרנים שאולי לא ידעת על ההיריון שלך:

מסיבת יום הולדת בגן עם עוגה
עוגות גן: ההפתעה המושלמת לילדים!

עוגות גן תמיד היו הפתעה מרתקת ומתוקה לילדים. בין אם זה יום ההולדת שלהם, חגיגה בגן או כל אירוע מיוחד, העוגות האלה מביאות שמחה והתרגשות עצומה לפנים הקטנטנות. עם הצבעים התוססים והעיצובים המפתיעים שלהן, עוגות הגן יעשו את החגיגה של ילדכם לבלתי נשכחת.

מדריך לרוכש שרשרת שמות אישית: תכונות עיקריות שיש לקחת בחשבון

האם אתה מחפש להוסיף נופך של התאמה אישית לקולקציית התכשיטים שלך? שרשרת שמות אישית עשויה להיות בדיוק מה שאתה צריך! בין אם אתה רוצה לענוד את השם שלך או את השם של אדם אהוב, שרשראות אלו הן אביזר אופנתי וייחודי. לפני ביצוע רכישה, חשוב להבין את התכונות העיקריות שיכולות להפוך שרשרת שמות אישית למיוחדת באמת.

מתנות
מתנות לילדים – לא מה שחשבתם

השמחה וההתרגשות שיש בכניסתו של תינוק קטן לעולם הן תחושות בלתי רגילות שאין להן תחליף, ולכן חשוב לחגוג את המאורע המיוחד הזה באמצעות הענקת מתנות מיוחדות ומרגשות באותה מידה. אם הוזמנתם למסיבת ברית, בריתה או חגיגה משפחתית צנועה לציון המאורע של הולדת תינוק חדש – כדאי שתגלו את האפשרויות העומדות בפניכם בכל מה שקשור למתנות לילדים, בין אם מדובר על תינוקות, פעוטות או ילדים בגילאי הגן.

יצירת חדר ילדים מונטסורי מעורר השראה

עיצוב חדר ילדים מונטסורי הוא תהליך תכנון מדויק ומחושב. בהשראת משנתה של מריה מונטסורי, גישה זו מתמקדת ביצירת סביבה מטפחת וממוקדת בילד המעודדת עצמאות, חקר ולמידה. מרכיב חיוני אחד בחדר מונטסורי הוא בחירת הרהיטים, כולל שידה מונטסורית.