עיצוב חדר הילדים המושלם שיתאים בדיוק למה שאתם צריכים

ממלכת הילדים היא החדר הכי מקסים בבית וחשוב להשקיע ביצירת מרחב שיעטוף בחמימות מכל הכיוונים ויסב לילד הנאה רבה. ילדינו הרכים זקוקים לסביבת מחיה שתלווה אותם בתהליך ההתפתחות והגדילה ותהפוך לאי של שקט ושלווה: מרהיטים מעוצבים ואיכותיים דרך פריטי טקסטיל מפנקים ועד אקססוריז משלימים. המדריך המלא לתכנון ועיצוב החלל.

הסגנון שיגדל עם הילד


בשלב הראשון בעיצוב חדרי ילדים חשוב לבחור קונספט וקו סגנוני למרחב. החליטו על פלטת גוונים שתשרה רוגע, במיוחד גוונים בהירים שמקלילים, פותחים ומאירים. אפשר כמובן לייעד קיר נבחר לצבע בולט ועז יותר או לשדרג את נוכחות הקירות במדבקות קיר או טפטים עם אפקטים מעניינים. למשל, דמויות מהאגדות, כדורים פורחים, אלמנטים של טבע ועוד מקורות שיוצרים שמחת חיים על גבי הרקע העדין. כדאי לבחור צבעים נעימים שיעמדו במבחן הזמן ואת הטרנדים השונים להוסיף בדמות אביזרים משלימים ולשנות לפי המגמות העדכניות.
בשלב השני ניגש לבחירת החלוקה והרהיטים הדומיננטיים בשטח: אם מדובר בחלק שחולקים שני ילדים, ניתן להפריד את החדר באמצעות הצבת מיטות בשני צדי החדר ולתחום למשל באלמנטים ויזואליים כמו למשל, שטיחים בצבעים שונים או ממרקמים שונים, פינת לימוד נפרדת לעומת פינת משחק, שכל אחת מסמלת גם תקופה אחרת בחיי הילדים, לפי הגילאים. חשוב להשקיע בבחירת ריהוט איכותי רצוי מעץ, שנחשב חומר גלם טבעי ובריא יותר המשתבח גם עם השנים ותורם לאווירה השלווה בקווים עיצוביים ישרים ובמראה נקי.


לארגן בסטייל


האחסון הוא אלמנט חשוב במיוחד לחדרי ילדם הנוטים להתבלגן במהרה. חשוב לדאוג למיטות ילדים שיגיעו כבר עם מגירות אחסון וכן לפתרונות ארגון נוספים, כמו למשל, קופסת אחסון גדולה שמשמשת גם כספסל, תליית כוורות מודולאריות פתוחות או סגורות וכן מדפי אחסון מעוצבים בשלל גדלים לספרים ולמוצרים שונים, שידות קטנות וכמובן ארון בגדים. כדאי לתכנן כך שיהיה פתרון אחסון לכל צורך – בגדים, צעצועים גדולים, משחקי קופסה ולשמור על נגישות של פריטים בשימוש יומיומי כדי שהילד יוכל לפתוח, לשחק ולסדר בחזרה. כך גם ייהנה מגישה למשחקים וגם ילמד את חשיבות הסדר והארגון. שימו לב למרחב התנועה בחדר ונסו לסדר את הרהיטים והפריטים המשלימים בקומפוזיציה שתאפשר לילד לנוע בחופשיות במרחב.

לרפד מכל הכיוונים – להאיר באהבה


לפריטי הטקסטיל הנבחרים לחדר הילדים השפעה רבה על האווירה המושגת. כדאי להוסיף נגיעות של חום באמצעות שטיחים רכים, שיהיה מדרך נעים וכן ווילונות שמצד אחד, יוסיפו רקע ומצד שני, יעממו את האור שנכנס, למשל, כאשר הילד הולך לישון. חשוב להקפיד על מצעי מיטה מבדים איכותיים ונושמים ואפשר בהחלט ללכת על קו על זמני קלאסי ולהוסיף טאץ' עליז יותר בדמות כריות צבעוניות במגוון צורות וכן מרבצים כייפיים לישיבה כמו פופים ססגוניים. השקיעו גם בתאורה שתעניק אור היקפי נעים ואווירה וגם בתאורה ממוקדת, למשל, מנורת קריאה ומנורה לפינת המשחק והלימוד ושמרו על בטיחות מקסימלית בכל הנוגע לשקעים.

מתנה לתינוק בן שנה

חינוכי ומעוצב – שילוב מנצח


חשבו על פריטי דקורציה שמצד אחד, יאפשרו חוויית למידה מתמשכת ומצד שני, יהיו גם יפים. למשל, שעוני קיר שילמדו את הילד את המספרים וניהול זמן ומראות שיאפשרו לו להתבונן בעצמו וללמוד על עצמו דברים וגם יוצרות תחושה של גודל ועומק.

והילד הזה הוא אני
נסו לשלב את טביעת החותם של הילד בתוך החדר על מנת להוסיף נגיעה פרסונאלית מעוצבת. למשל, תליית לוח שעם עם עבודות ויצירות של הילד לאורך השנים, שלט לחדר עם שמו, דיוקן שלו שמתנוסס בגאווה על אחד הקירות.

ילדים ים
10 טיפים לבילוי בטוח ונעים עם ילדים בים

יציאה לים עם ילדים יכולה להיות חוויה מרגשת ובלתי נשכחת לכל המשפחה. בין אם אתם יוצאים לשייט או פשוט מבלים על שפת החוף, הבטיחות תמיד צריכה להישאר בראש סדר העדיפויות. עם קצת הכנה ידע חשובים, אתם יכולים להבטיח זמן בטוח ומהנה לכל המשתתפים ובפרט לילדים.

היריון
6 דברים שלא ידעת לגבי ההיריון שלך

הריון הוא מסע מופלא מלא בפליאה וציפייה, אבל הוא גם מלווה באינספור שינויים והפתעות. בעוד שהיבטים רבים של הריון ידועים היטב, ישנן כמה תופעות שפחות מדברים עליהן ועלולות לתפוס אותך לא מוכנה. הנה שישה דברים מסקרנים שאולי לא ידעת על ההיריון שלך:

מסיבת יום הולדת בגן עם עוגה
עוגות גן: ההפתעה המושלמת לילדים!

עוגות גן תמיד היו הפתעה מרתקת ומתוקה לילדים. בין אם זה יום ההולדת שלהם, חגיגה בגן או כל אירוע מיוחד, העוגות האלה מביאות שמחה והתרגשות עצומה לפנים הקטנטנות. עם הצבעים התוססים והעיצובים המפתיעים שלהן, עוגות הגן יעשו את החגיגה של ילדכם לבלתי נשכחת.

מדריך לרוכש שרשרת שמות אישית: תכונות עיקריות שיש לקחת בחשבון

האם אתה מחפש להוסיף נופך של התאמה אישית לקולקציית התכשיטים שלך? שרשרת שמות אישית עשויה להיות בדיוק מה שאתה צריך! בין אם אתה רוצה לענוד את השם שלך או את השם של אדם אהוב, שרשראות אלו הן אביזר אופנתי וייחודי. לפני ביצוע רכישה, חשוב להבין את התכונות העיקריות שיכולות להפוך שרשרת שמות אישית למיוחדת באמת.