נעלי ספורט לילדים

כל הורה רוצה את הטוב שבטוב לילדים שלו. אין ספק שהם ירגישו נכון לרכוש את המלבושים, הכלים וכל הציוד שהם צריכים על מנת להצליח בחיים – גם בספורט ובפעילויות משחק. בחירה של נעלי ספורט לילדים הינה בחירה חכמה, אחראית ומתחשבת בעתידם של הילדים!

למה חשוב לבחור נעלי ספורט טובות לילדים?

ילדים אוהבים מטבעם את החיים ונרגשים לעשות הכל – לרוץ, לקפוץ, לשחק ולהשתולל בלי גבולות. אנחנו ההורים רוצים לתת להם את כל הכלים על מנת שיוציאו את האנרגיות שלהם על הצד הטוב ביותר. נעלי ספורט מעניקים להם תמיכה עוטפת איפה שאנחנו ההורים לא יכולים להיות שם בשטח בשבילם. נעלי הספורט זה בעצם היד הארוכה שלנו עבור הילדים במגרש המשחקים, בחצר בית הספר ובכל מקום שהם משתובבים להם.

כיצד בוחרים נעל ספורט בצורה חכמה ואחראית?

אל תלכו על דגמים פשוטים. נעל ספורט היא מוצר שיש להתייחס אליו ברצינות וכובד ראש, אחרת הילדים שלכם עלולים לשלם על כך בצורת פציעות וגירויים ברגליים. נעילת נעל שאינה מתאימה ובמיוחד נעל ספורט שאינה איכותית או לא מתאימה באיזה צד שלא יהיה לכפות הרגליים של הילדים, עלולה להזיק להם ביותר ולגרום לשלפוחיות, שריטות, פצעים ואף שברים חלילה אם הם עושים תנועה לא נכונה.

נעלי ספורט איכותיות ישמרו על הילדים שלכם בזמן ריצה, קפיצה וניטור. בזכות מרכיבים חשובים במבנה הנעל כמו ריפוד ובלימת זעזועים הילדים שלכם יכולים לשוטט בחופשיות ולפעול בשטח בצורה עצמאית ללא שום דאגות.

כמה טיפים לבחירה חכמה של נעל לילד

השתמשו בתרשים בבית כדי למדוד את גודל כפות הרגליים של ילדכם. קחו פיסת נייר והניחו אותה על הרצפה. לחצו את רגלו של הילד על גבי הנייר. בעזרת כלי כתיבה כמו עט או עיפרון סמנו היכן העקב שלהם נח, ואז לסמן מול הבוהן, שהיא האצבע הארוכה ביותר ברגליים שלהם. השתמשו בסרגל מדידה בכדי למדוד את המרחק המדויק בין הקווים. עם התרשים הזה תוכלו לבוא לחנויות ושם למדוד את הנעל המתאימה ביותר עבור הילד שלכם בצורה מדויקת וללא פשרות.

כמו כן, רצוי מאוד להתעדכן במידות של חברות שונות. למותגים מסוימים יש טבלת מדידה משלהם הניתנת גם להדפסה. כך תוכלו לבצע השוואה בין מה שמדדתם לילדכם ובין מה שהם סמנו בטבלה שלהם.

סימטריה בין הרגליים

חשוב מאוד למדוד את שתי הרגליים ולוודא שהן סימטריות! ישנם מקרים בהם ילדים מדווחים על חוסר נוחות בתוך הנעל רק ברגל אחת, זה יכול בהחלט לקרות לחלק מן הילדים ויש לתת לזה חשיבות, שכן כדאי מאוד להתייעץ עם רופא ילדים בתחום.

כאשר אתם מודדים את הנעל בחנות או במקום המדידה, וודאו כי הבוהן של הילד לא נלחצת. חשוב מאוד לדאוג שיהיה מרווח קל שיאפשר תזוזה נוחה אך לא רפויה מדי בין הבוהן לקצה הנעל. זה יאפשר להם מידת אדיקות מצד אחד אך חופשיות מצד שני.

נעל תואמת לסוג הספורט של הילד

התאימו לילד שלכם את הנעל הכי מתאימה גם מצד הפן הספורטיבי. יש הבדל בין נעלי ספורט בענפים או פעילויות שונות. נעלי כדורגל בנויות אחרת מנעליים המיועדות לטניס, למשל. בכדורגל אנשים בולמים רבות מקדימה, ובטניס אנשים מקפצים מצד לצד. אם הילדים שלכם מתאמנים בנבחרות לילדים או עוסקים בספורט בצורה מקצועית במסגרת החוגים או בבית הספר, חשוב מאוד לרכוש להם נעליים שיאפשרו להם ביצועים משופרים שיבליטו אותם בין שאר הילדים בנבחרת. לילדים שלכם מגיע הטוב ביותר.

היריון
6 דברים שלא ידעת לגבי ההיריון שלך

הריון הוא מסע מופלא מלא בפליאה וציפייה, אבל הוא גם מלווה באינספור שינויים והפתעות. בעוד שהיבטים רבים של הריון ידועים היטב, ישנן כמה תופעות שפחות מדברים עליהן ועלולות לתפוס אותך לא מוכנה. הנה שישה דברים מסקרנים שאולי לא ידעת על ההיריון שלך:

מסיבת יום הולדת בגן עם עוגה
עוגות גן: ההפתעה המושלמת לילדים!

עוגות גן תמיד היו הפתעה מרתקת ומתוקה לילדים. בין אם זה יום ההולדת שלהם, חגיגה בגן או כל אירוע מיוחד, העוגות האלה מביאות שמחה והתרגשות עצומה לפנים הקטנטנות. עם הצבעים התוססים והעיצובים המפתיעים שלהן, עוגות הגן יעשו את החגיגה של ילדכם לבלתי נשכחת.

מדריך לרוכש שרשרת שמות אישית: תכונות עיקריות שיש לקחת בחשבון

האם אתה מחפש להוסיף נופך של התאמה אישית לקולקציית התכשיטים שלך? שרשרת שמות אישית עשויה להיות בדיוק מה שאתה צריך! בין אם אתה רוצה לענוד את השם שלך או את השם של אדם אהוב, שרשראות אלו הן אביזר אופנתי וייחודי. לפני ביצוע רכישה, חשוב להבין את התכונות העיקריות שיכולות להפוך שרשרת שמות אישית למיוחדת באמת.

מתנות
מתנות לילדים – לא מה שחשבתם

השמחה וההתרגשות שיש בכניסתו של תינוק קטן לעולם הן תחושות בלתי רגילות שאין להן תחליף, ולכן חשוב לחגוג את המאורע המיוחד הזה באמצעות הענקת מתנות מיוחדות ומרגשות באותה מידה. אם הוזמנתם למסיבת ברית, בריתה או חגיגה משפחתית צנועה לציון המאורע של הולדת תינוק חדש – כדאי שתגלו את האפשרויות העומדות בפניכם בכל מה שקשור למתנות לילדים, בין אם מדובר על תינוקות, פעוטות או ילדים בגילאי הגן.

יצירת חדר ילדים מונטסורי מעורר השראה

עיצוב חדר ילדים מונטסורי הוא תהליך תכנון מדויק ומחושב. בהשראת משנתה של מריה מונטסורי, גישה זו מתמקדת ביצירת סביבה מטפחת וממוקדת בילד המעודדת עצמאות, חקר ולמידה. מרכיב חיוני אחד בחדר מונטסורי הוא בחירת הרהיטים, כולל שידה מונטסורית.