מתנות ליולדת ולתינוק – הרשימה שאתם חייבים להכיר

צילום:freepik

מחפשים מתנות ליולדת ולתינוק? קבלו סקירה שתעזור לכם

חיינו מלאים בחוויות בלתי נשכחות וימים מאושרים. אבל עם כל הכבוד ליום החתונה או מועד רכישת הדירה הראשונה, היום בו מצטרף ילד חדש למשפחה הוא ללא ספק המאושר מכולם. מעוניינים להפוך את היום הזה לנפלא עוד יותר עבור יקיריכם? מעולה! קבלו רשימה של מספר מתנות ליולדת ולתינוק שהם בוודאי ישמחו לקבל.

צעצוע של מתנה!

את מסע המתנות שלנו נתחיל עם הקטגוריה שכל תינוק צריך מיומו הראשון לטובת ההנאה, השלווה וההתפתחות התקינה שלו – צעצועים! בגיל זה, התינוקות לומדים אט אט להכיר את העולם, את גופם ואת חושיהם. רעשנים למיניהם, נשכנים, בובות, פעלולונים, מגדלי כוסות וכד' יהוו מתנה נפלאה לכל יולדת ותינוקה הקטן. על הדרך, אל תהססו להמליץ ליולדת על ארגזי אחסון או ארונות הזזה לחדר התינוק, כדי לשמר את הסדר בבית ולהימנע מאובדני מוצרים וצעצועים למיניהם.

מנשאי בד – כשחיבוק וחיבור נפגשים

ממשיכים עם שתי מתנות שימושיות להפליא, שעתידות להפוך את חייהם של ההורים טרוטי העיניים לנוחים הרבה יתר – מנשאי בד וערסלים.

כשמדברים על מנשאי בד, מדברים על הצלחה מתמשכת של עשרות שנים. המוצר הפשוט והנפלא הזה, ששימש גם את הורי הדור הקודם ואת זה שלפניו, נהנה ממגוון אדיר של יתרונות:

  • מגע ישיר בין ההורה לתינוק, המעניק לרך הנולד את החום והמגע להם הוא זקוק כל כך.
  • נוחות אחיזת התינוק, באופן אשר אינו פוגע בגב ההורה ומאפשר את החזקתו לאורך זמן.
  • מדובר במוצר פשוט, קל משקל ולא מסורבל. בטח אם משווים זאת מול עגלות וטיולונים למיניהם.
  • ניתן לטייל איתו גם במקומות אשר לא מותאמים לעגלות (אתרי טבע, מדרגות וכדומה).

מנשאי הבד מודל 2020 הם נוחים יותר, מעוצבים יותר ובטוחים ברמה הכי גבוהה שאפשר. קיימת קולקציה רחבה של דגמים ועיצובים, בקשת רחבה של מחירים.

ערסלים – נוחות ללא פשרות

תגידו, יש מראה חמוד יותר מתינוק רגוע, עם חיוך קל מרוח על שפתיו, הנע באיטיות והנאה בערסל קטן? ערסל לתינוק הוא אחד המוצרים המבוקשים ביותר בשנים האחרונות בתחום המתנות ליולדת ולתינוק, ולא רק בזכות המחיר הנמוך יחסית. ערסלים מסייעים להרגעת התינוק (אינספור הורים מדווחים על הערסל ככלי מרכזי בקטיעת בכי), עוזרים לו להרפות את שריריו ולייצר תנועתיות החשובה להתפתחותו. ישנם ערסלים מעוצבים ונוחים להפליא, כך שבהחלט מדובר במתנה מופלאה לכל יולדת ולתינוקה.

מתנות ליולדת ולתינוק – אפשרויות שוות נוספות

קיים עוד מגוון אפשרויות רחב כאשר מחפשים מתנות ליולדת ולתינוק החמוד:

  • מארזי שי מהודרים – הכוללים מצעים ושמיכות, בקבוקים ומוצצים, צעצועים ומגבות. מדובר במארזים נפלאים ושימושיים.
  • בטיחות מעל הכול – מגוון מוצרי בטיחות חשובים במיוחד עשויים להוות מתנה ראויה. הם ישמרו על התינוק הנולד בשנתו, בזמן האמבטיה ובמקרים נוספים. בין הבולטים: מכשיר לבדיקת נשימה בשינה, מושב מתכוון לאמבטיה ומדחום שמודד את טמפרטורת המים, נועלי דלתות ומגירות, מגני שקעי חשמל, מגני פינות לשולחנות ועוד.
  • פינוק ליולדת – ועם כל תשומת הלב לתינוקי הקטן, אל תשכחו את מי שנשאה אותו ברחמה במשך תשעה חודשים! פנקו את היולדת בעיסוי מקצועי, יום כיף, ארוחה טובה או כל דבר אחר שיעשה לה טוב על הלב.

שיהיה במזל!

ילדים ים
10 טיפים לבילוי בטוח ונעים עם ילדים בים

יציאה לים עם ילדים יכולה להיות חוויה מרגשת ובלתי נשכחת לכל המשפחה. בין אם אתם יוצאים לשייט או פשוט מבלים על שפת החוף, הבטיחות תמיד צריכה להישאר בראש סדר העדיפויות. עם קצת הכנה ידע חשובים, אתם יכולים להבטיח זמן בטוח ומהנה לכל המשתתפים ובפרט לילדים.

היריון
6 דברים שלא ידעת לגבי ההיריון שלך

הריון הוא מסע מופלא מלא בפליאה וציפייה, אבל הוא גם מלווה באינספור שינויים והפתעות. בעוד שהיבטים רבים של הריון ידועים היטב, ישנן כמה תופעות שפחות מדברים עליהן ועלולות לתפוס אותך לא מוכנה. הנה שישה דברים מסקרנים שאולי לא ידעת על ההיריון שלך:

מסיבת יום הולדת בגן עם עוגה
עוגות גן: ההפתעה המושלמת לילדים!

עוגות גן תמיד היו הפתעה מרתקת ומתוקה לילדים. בין אם זה יום ההולדת שלהם, חגיגה בגן או כל אירוע מיוחד, העוגות האלה מביאות שמחה והתרגשות עצומה לפנים הקטנטנות. עם הצבעים התוססים והעיצובים המפתיעים שלהן, עוגות הגן יעשו את החגיגה של ילדכם לבלתי נשכחת.